maanantai 7. tammikuuta 2013

Novus Annus

Evan2

Honey Melon Ewans´s Eld alias Elmo 7 vko

Evan4

Ihan liikaan on tapahtunut, että voisin jotenkin järkevästi tänne kirjoittaa mitään. Yhteenvetona voin vain sanoa, että hengissä on selvitty tähän uuteen vuoteen, josta toivottavasti tulee huomattavasti edeltäjäänsä parempi!

Ehkä on vain yritettävä keskittyä siihen, että vastoinkäymiset ja murheet kasvattavat meitä ihmisenä, on vain osattava ottaa vastaan se oppi ja uskallettava kaikesta huolimatta katsoa tulevaisuuteen avoimin mielin.

Sinulle Erja:

kukat

Jospa voisin sitoa
särkevän sydämesi haavoja.
Jospa voisin kantaa
edes hiukan suruasi.
Jospa voisin olla rinnallasi,
kun ystävää kaipaat.
Mutta tiedä,
että muistan sinua.
-Marleena Ansio-

Otan sydämeni pohjasta osaa suruusi.

Kaikkien näiden haasteiden, surujen ja murheiden keskellä on tietenkin tapahtunut myös hyvää. Perheeseemme liittyi tuo uusi jäsen Elmo. En vain voinut vastustaa kiusausta, kun Elmon kuvan näin. Eihän minun pitänyt enää ottaa koiria, varsinkaan tuollaisia karvaisia, mutta miten tuommoista ilmestystä vain voisi vastustaa? Elmosta on tullut paljon iloa. Elmo on rauhallinen, tasainen, vakaa ja onnellinen pentu. Sitä katsellessa ei vain voi olla surullinen, eikä murheissaan.

Näissä elämän suurissa mutkissa minulla on myös onneksi ollut mukana turvallinen ja hyvä apukuski, joka on auttanut minua ehkä enemmän kun hän ehkä itse tulee koskaan ymmärtämään.

kuva

En voi olla kuin kiitollinen, että olen saanut elämääni sellaisen ystävän kuin Tero, joka on mukisematta kestänyt kuunnella minun itkut ja surut ja on tuonut minulle myös paljon aihetta iloon ja nauruun. Ne kun ovat varsinkin nyt tulleet enemmän kuin tarpeeseen.

Nyt vaan odottavin mielin aloittelen tätä uutta vuotta. Toivon ja uskon, että tästä vuodesta tulee hyvä, seesteinen ja onnellinen vuosi. Sitä samaa toivon myös kaikille teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti